mihribanerdogan gebelik zehirlenmesi öyle anlaşılmaz canım korkma bende 14 haftaligim şuan ikinci gebelik mide yanmasi mide bulantısı bende de var hatta öğlen kusacaktim süt, leblebi mide yanmasına iyi ilacın yoksa onun dışında gaviscon renni kullanabilirsin ama mide bulanti aşırı oluyorsa doktoruna da şöyle prilamp pr diye mide bulanti hapını kullanabilirsin günde 2-3 kere çok geçmiş olsun gebelik zehirlenmesinin en önemli belirtisi şiddetli karın ağrısı ve gözünün önünde yıldızların olusmasidir