kimsiniz merhaba kizlar bugun zorunlu sezeryan karari verdigimiz icin baya kan verdim crp baya yuksek cikmis, acaba sebebi nedir ne olur bilen varsa yazabilir mi? biraz morelim de bozuldu bugun,iyice simdi kafaya taktim.
tugcee0 kimsiniz kuru dut kurusu kaynatıp için çok iyi geliyor bende de sürekli oluyordu bu şekilde düşürdüm
tugcee0 kimsiniz bitkisel ve olduğu için zararı yok dedi doktorum çok kişi iyi geldiğini söylüyor dedi
Gamzedyilmaz1 kimsiniz Canım ben de geçen hafta aynı tahlilleri verdim aynı şekilde benimde sonuçlarım kanda enfeksiyondan ziyade kansızlığın var dedi doktor. 36. Haftamdayım kullandığım demir ilacını günde 1 atıyordum. Günde 2 ye çıkardı ilacı demir=kan demek zaten. Kan takviyesi yapıyoruz ilaçla yani aslında.
1Gozde1Yusuf- Çok fazla degil canim benim 84u buldu hastane de yattim 41 e dusunce cikardi muhtemelen antibiyotik verir gidersen
1Gozde1Yusuf- kimsiniz aaa dogumun varmis ben direk crp yuksekligi diye okudum serumla dusurebilir veya dogumdan sonra zaten yukselme ihtimali oluyo o zaman da verir
mybaby1923 kimsiniz Kesınlıkle düşür doğumda fark etmedıler tavan yaptı dusmedı 15 gün cerrahı ıslem azdırıyo
mybaby1923 kimsiniz benım sureklı öyle Ilk oğlumda erken doğum oldu onun yüzünden 2 hafta hastanede yattım 300 lere çıktı dusmedı 2. Ye hamıleyım 2. Hafta da bır kan veriyorum en son 11 Dı 30/40 çıkıyor 2 ye düşüyor sonra 20/10 oluyor yarın yine bakacaklar kendı kendine düşüp yukselıyor yanı anlam veremiyorlar şahsen . Ama dıkkat edın çok kötü ılerlerse eğer
kimsiniz mybaby1923 zaten 38+1im, carsamba sezeryan gunu alacagim. dogumdan once bir tedavi uygular mi merak ettim. sizede cok gecmis olsun💛
Gamzedyilmaz1 kimsiniz Kansızlığa en iyi gelen şey kırmızı et, bol bol kırmızı et tüketmeye çalış. Çay içiyorsan azaltmaya çalış. Çay kahve kansızlık yapıyor ve vücudun demir ihtiyacını da alıyor kişiden. Ama sonuçların aşırı aşırı düşük ve yüksek değil kafana takma zaten az kalmış doğumuna.