Peri2 ben 6+3 de kalp atısını duymuştuk herşey yolundaydı 7+4 de kanama oldu 8*3 de yine 9+4 de yine benm de tüp bebek doktorum vücut normal progesteron üretemediği icin verilenler yetersiz kalınca kanama yapar demişti ben her gittiğimde mutlaka kabadan iğne yapıldı 50mg ekstra onlar kesiyordu 9. Haftadan sonra düzeldi pleasenta oluşmaya başlıyorml o sebeple olmuştu şükür bir daha olmadı ultrasonda da kanama alanı görünmemişti düşük riskim yoktu yani suan 31 haftadayız insallah siznde öyledir