Bez benim de kafamı karıştıran bir konu. Pişik yapma konusunda bir tanıdık hemşireden aldığım bilgiye göre pediatrist demişki bütün bezler aynı sadece paketin içindeki nem oranı değişiyor. Bez aldığınızda paketini acıp havalandırıp kullanırsanız pişik yapmaz. Kendisi de bimin bezini kullanıyormuş. Ben de sleepy almayı düşünüyordum ama sızdırma olayını duydum bu yüzden canbebe denemeyi düşünüyorum