Eyllgltknn İyi akşamlar kızlar. Günde 6 tane 200 lük progesteron içiyorum ama çok fazla yan etkisi oldu. Baygınlık geçiriyorum ellerim ayaklarım tutmuyor uyuşuyor fitil olarak kullansam olur mu 8 haftalık hamileyim.
Zeynepozcan Eyllgltknn maşallah neden 6 tane? Ben sabah akşam içerken bile afedersin mal gibi oluyordum sarhoş gibi sersemletiyordu
Ecem95 Eyllgltknn ben sabah aksam fitil gece yatmadan yarım saat önce ağızdan alıyorum doktorunuzla görüşün çok ağır geliyorsa fitile dönün sizde Allah sağlıkla ve vaktin de yavrularımıza kavusmayı nasip etsin insallah 🫶
Mine9166 Eyllgltknn ben fitil olarak kullanıyorum. Doktorunuza danışmanın iyi olur. Ama ben iki doktora gittim hiç biri ağızdan demedi. Sadece mantar için fitil verdiğinde bunu kullanırken progestani ağızdan al dedi.
Zeynepozcan G_Ulzeki evet ben içtikten sonra 1-2 saat kendime gelemiyordum sanki zil zurna içmiş gibi oluyordum
Zeynepozcan G_Ulzeki bebek için yan etkisi yok canım düşük önleyici çünkü ama hem 200mg verip hem de neden 6 tane demiş onu anlamadım bence başka bir doktora daha danışın
MaviK Eyllgltknn ağızdan alındığında bulantı uyuşma uyku sersemlik yapıyor. Hem de fazla alıyorsunuz rahimden almanız rahatlatır sizi. Ya da konuşun durumunuza göre hafatada bir iğneye çevirebilir sizi. Zaten rahimden alınması daha iyiymiş. BNa hiç ağızdan önermedi doktor iki gebeliğimde de . Hala kullanıyorum
Anneciiikkk Eyllgltknn bende aynısından 6 kere kullanıyorum ama hiç içmedim hep fitil yaptım yan etkisi olmadı
Eyllgltknn Anneciiikkk bana fitil olarak kullan demedi doktor. Umarım bebeğim iyidir ve sağlıklıdır. Çünkü çok kötü oluyorum içtigimde dünden beri fitile geçtim
Nurlyy Eyllgltknn bende ilk içtiğimde baygınlık ve nöbet geçirmiştim o yüzden fitil olarak kullandım günde 3 kez olarak, fitil olarak kullan bence sıfır yan etki
Deniz123456789 Eyllgltknn bende 4 ay boyunca agiz yoluyla kullandım sonra prof bir doktor fitil olarak kullanırsam daha etkili olacağını söyledi ve su anda 2 aydır fitil olarak kullanıyorum
melooog Eyllgltknn ben ağızdan alıyorum ama sabah akşam. Doktorum ilk 3 aylık dönemde olsaydın fitil olarak verirdim bebeğe zarar verir diye fitil tercih ediliyormuş ilk 3 aylık dönemde. Ama benşm 3 ayı geçtiği için ağız yoluyla 2 tane. Ona rağmen çok sersem oluyorum
Eyllgltknn melooog ben ilk 3 aylık dönemdeyim ve günde 6 tane içtim bir hafta umarım bebeğime bişey olmamıştır ve sağlıklıdır.
Sm135 Bende sabah 1 akşam 2 fitil olarak atıyorum 12. Haftadayım ama doktoruna sorarsan daha net olur