Mrba hamişler ben 31 haftalık hamileyim de ben normal doğumdan çok çok korkuyorum ve sezeryan düşünüyorum ama etrafımdakiler kaynanam , görümcem, falan hepsi öyle bir kötüluyorlar ki , yok bilmem dikişleri 1 ay iyilesmiyor ayağa kalkamıyorsun , oturamiyorsun , sinirlerim bozuluyor çok sres yapıyorum , yani sizcede öyle şeyler oluyor mu azda olsa rahatlamak istiyorum 😩🤭😏😊🥰