Elitopatra25 canım bende adete göre 7+5 gözüküyor , ama usg ye göre geçen hafta 6+3 falandı yani 4 mm ydi bugün gittim doktora 7+5 im bide kanamam var benim 1 haftadır progesteron hormonum düşük çıktı 6.5 düşük riskim vardı ama yolk ve bebek oluştu kalbi bugün doktor duymadı. Cumartesi aç gel dedi bakalım yine görünmezse kürtaj yapalım dedi bende korktum o doktora gitmicem başka baktım doktor sizce de çok acele etmemiş mi