miniktirtilinannesi04 sen başka bir hastaneye git doğru düzgün baktır zaten senin bebeğin şuan kocaman yani☺️ cinsiyeti bile belli olduğu bir hafta ilk kez duydum betaya bakıldığını kanama bile olsa bakılmazki 7 8 haftalık olsan evet belki ,Beta değerinde gayet normal ama bakılması saçma bebeğe bakar iyimi kalp atışı devam ediyormu kanama alanımı var buna bakar gerek görürse düşük önleyici iğne verir progestan hapını verir ne saçma iş yapmış