Aysenur426868 Menkse_kya inşallah bacım ben panik oldum iyice etkileniyorum etkilenmiyim diyorum hep kızıyorum kendime olumlu düşün diye bazemde böyle tuhaflasiyorum Allah razı olsun senden❤️🤲
Menkse_kya Aysenur426868 yok cnm hiç takma herşey olacağına varır rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın Allah sendende razı olsun 🤲
Aysenur426868 Tansu15 kilosu normal demişti en son gittiğimde 2800 veya 2900 dedi değişir ölçüm dedi ama karnım küçük şüphe olyor doktora inanasim gelmedi yani kısa bakinca
incikinannesi Aysenur426868 37 haftalığım benimde karnım küçük yani çok büyük sayılmaz ikinci gebeliğim 2700 dü en son yapımız böyle demekki neden korkuyorsun hareketleri mi az benim ki az da bide kasılmalarım arttı
Yarensgr Aysenur426868 hiç canını sıkma herkesin ki büyük olacak diye bişey yokki bebeginin gelişimi iyiyse isterse hiç büyümesin kız büyük karında zor valla hiçbişey yapamıyosun koca göbek geziyosun ortada bide o yönden düşün 😂😂
Aysenur426868 Yarensgr bacım doğru diyorsun ama böylede oluncna bebek nerde duruyor diye düşünüyorsun 🤣çok garip bı duygu bu
Ozlemduman Aysenur426868 bende bugün 37 haftalık oldum haftaya salı 38 haftalıkken sezaryen olucam 2.sezaryenim olucak
Aysenur426868 Ozlemduman aynıyız canım haftaya benimde doğum inşallah ❤️Allah’ım inşallah sağ salim kucağımıza alırız yavrularımızı amin benimde 2.cocugum korku var haliyle bı tuhafim şu aralar 😏😔🤲
Ozlemduman Aysenur426868 tek endişem oğlumu dısarda bırakıp ameliyathaneye girmek sağ salim bir şekilde çıkmayı nasip etsin rabbim inşAllah 🤲🏼