Aysenur426868 Lütfen dertleşelim kizlar canlarım sizden başkası beni anlamaz anlamiyoda ..😭38+5de sezaryan olacağım karnım küçük duruyor kafama takıyorum ister istemez …
Yarensgr Aysenur426868 bende 37+3 haftalıgım yarın sezeryan olacagım inşallah neyi kafana takıyorsun anlamadım tam olarak ☺️
Mertinannesi0690 Aysenur426868 2.hamileligim bencede durum aynı karnım küçük üstelik bebeğimin kilosu da geriden geliyor sağlıkla alalım kucağımıza
Menkse_kya Aysenur426868 benimde karnım çok küçük ama bebeğin gelişimi iyi o yüzden karnımın cok olamsina gerek yok normali bekliyoruz bizde bakalım ne zaman gelecek
Aysenur426868 Menkse_kya bana da iyi dediler ama tatmin olmuyorum kısa süreli muayene ettikleri için hep ruhum daralıyor 😭😭😭
Yarensgr Aysenur426868 hiç canını sıkma herkesin ki büyük olacak diye bişey yokki bebeginin gelişimi iyiyse isterse hiç büyümesin kız büyük karında zor valla hiçbişey yapamıyosun koca göbek geziyosun ortada bide o yönden düşün 😂😂
Menkse_kya Aysenur426868 kiminin iç karnı geniş olabiliyor o yüzden kilo alamiyor ben ilk gebeligimde çok almıştım bunda hiç almadım hep bebek almış
Tansu15 Aysenur426868 benimde karnım küçük ama hrlişimi iyi bunları takma kafana gelişimi iyi olduktan sonra
Aysenur426868 Menkse_kya demi bacım öyledir degilmi inşallah Allah’a teslimiz ❤️iyiki varsınız inşallah ya 🤲🤲🤲
Tugba091 Karnının küçüklüğü hiç sorun değil yeterki bebek gelişmiş olsun önemli olan onun sağlığı benimde karnım yok ama be eğimin gelişimi iyi
Aysenur426868 Tugba091 insallah bacım hamilelik kafası ile aynı haftada olup baskalarinin büyük karnıni görünce kendimde sorun varmı diye içime atmakdan sistim😔
Menkse_kya Aysenur426868 tabi içinizi rahat tutun sonuçta her gebelik bir değil ayrıca anne in kilo almaması daha iyi sürekli doktorum öyle diyor bana tam doktorun istediği bir gebesin çok rahat dogurursun diyor
Aysenur426868 Menkse_kya inşallah bacım aynen rahat olur bencede annenin çok kilolu olması iyi değil nefes zor alır ikinmayi zor yapar kilodan dolayida
Menkse_kya Aysenur426868 aynen öyle dedi doktorum da cnm o yüzden hiç takma önemli olan bebeğin gelisimi aldığın kilo değil beni bu gör hayata son ayımda olduğuma inanmasın 4 aylık gibi karnım
Aysenur426868 Menkse_kya benimde aynı bacım şaşırdım kaldım nasıl dogurcam diyorum saçma sapan düşünceler içine giriyorum istemsizce dua ederek sakinlesiyorum
Menkse_kya Aysenur426868 hic korkulacak birşey yok inanki nasıl olup bittiğini anlamıyorsun bile ben daha önce bir doğum yaptım bu ikinci emin daha kolay olacak hiç dogum hikayeleri dinleme kim ne derse desin kulak ardı ett
Aysenur426868 Menkse_kya inşallah bacım ben panik oldum iyice etkileniyorum etkilenmiyim diyorum hep kızıyorum kendime olumlu düşün diye bazemde böyle tuhaflasiyorum Allah razı olsun senden❤️🤲
Aysenur426868 Tansu15 kilosu normal demişti en son gittiğimde 2800 veya 2900 dedi değişir ölçüm dedi ama karnım küçük şüphe olyor doktora inanasim gelmedi yani kısa bakinca