2prensesannesiiii Yardımmm allahım çarşıyı dolaştım 6.6 km yürümüşüm inanır mısınız? gezdim ürün yok olsa da 1500 1600 tl 3 lü takım bu kadar fazla pahalı almak istemiyorum bu fiyatlar ne yaaaa 🥺🥴 kaliteli uygun fiyat alanınız var mı
Liliales 2prensesannesiiii trendyolda luvmabelly ve miss dünya lissa markalarına bakabilirsin ben ordan aldım hem şık hem sade ürünleri kumaşları da çok kaliteli ince ve rahatlar bir de suwenden bi gecelik aldım o da güzel oraya da bakabilirsin ama bi tık pahalı o da 😊
Seyma2525 2prensesannesiiii istanbulda oturuyosan Eminönü’nde havuzlu hana bak canım orda hem bebek kıyafetleri hemde lohusa setleri satılıyo ben bugün aldım 250 tl ye spor model klasik istersen onlar pahalı biraz ya bi tane sordum beğendim 900 dedi hayat pahalı maalesef 😕
2prensesannesiiii Ozge56 baktım beynim alev aldı bütün gün şöyle yorumlara bakıyorum yıkandı tüy topladı ince iç gösteriyor ve yıkadım soldu hep böyle şeyler okuyorum cesaret edip sipariş veremiyorum
2prensesannesiiii Liliales evet suwende arkadaşım çalışıyor pahalı miss dünya ürünleri iç gösteriyor mu öyle yazmışlar hep
Liliales 2prensesannesiiii ben lacivert pijama takımı aldım göstermiyor ama kumaşı ince açık renkler gösterir bence de
adatuna Lohusa sabahlığo ile normal sabahlık arasında fark var mı bilemiyorum. Normal evdeki sabahlıklarınızı da kullanabilirsiniz aslında.
2prensesannesiiii Seyma2525 malesef istanbulda yaşamıyorum🥲 miss dünya trendyolda beğendim sipariş verdim şimdi umarım güzel gelir🥲🙏🏻
Nurrr_33 Beigebaby merhaba aynı model pijamayi bende beğeniyorum farklı rengini geldimi acaba malı nasıl kalıbı falan birde ön kısmı çok mu açılıyor giyince iç atletin 🙂🙏🤗
Nurrr_33 Beigebaby yaaaa anladım ben bir tane sabahlikli gecelik tarzı aldım hoşuma gitti. Daha gelmedi bakalım birde pijamalı bakiyorum 🙂
Beigebaby Nurrr_33 benim çeyizimde vardı sabahlıklı gecelik büyük geldiği için hiç kullanmamıştım etiketiyle duruyor onu alıcam yanıma gecelik olarak , 2 tanede bu attığım gibi aldım
G_Ulzeki 2prensesannesiiii ben diktiriyorum kumaş kendim aldım istediğim modeli götürdüm .toplam 600liraya geldi.şuan alıp diktirmek dahı kolay dahı ucuz
Kivininannesi https://ty.gl/dtibl5gsc9 ben pembe olanı aldım, bugün geldi çok beğendim zarif ve şık 😍
2prensesannesiiii Kivininannesi ya bende kırmızısını görmüştüm kararsız kalmıştım kalitesi nasıl iç gösteriyor mu?