Damla bende yaptırmadım canım ama ben eczaneden şeker aleti alıp kontrol ettim 1 hafta yüksek çıkmadı açlık 1. Saat tokluk hep takip ettim. zaten doktorda şeker yükleme testi yapsa aynı şeyi uygulayacak diyet ve evden takip ben yüklemeyi zararlı bulanlardanım ama evden takip etmek çok mantıklı bilelim şekerimiz varmı yokmu diye👍🏻😌