Damla bende böyle düşünüyordum 4 farklı doktorla görüştüm hepsi önemli yapılması gerekiyo biz keyfen böyle birşey isteyerek bebeklere neden zarar verelim ben 2 defa yaptırdım ilk gün 50lik yaptırdım şekerim çıktı sonra 100lük yaptırdım inan onda da var sanırım cuma randevum var doktor görücek çünkü hızlı kilo almaya başladım ve korkuyorum bu iyi birşey değil sağlıksız kilo aldırır bebeğe düşün neler neler yiyiyoruz sağlıklı bildiğimiz ama olmayan ona rağmen birşey olmuyorsa şekerli gazozdan korkmamalısın birşey yapmaz ama bu benim fikrim bebeğin hakkında en iyisini sen bilirsin tabiki 🥰