Bade0022 Yagmurcmn az kaldı inşallah bu süreçte bitecek sayılı gün çabuk geçer derler ama sanki zaman geçmiyor gibi
ginal Yagmurcmn 36+3 üm ben de kramplar, ağrılar çoğaldı, kasılmalar daha uzun sürmeye başladı, çok yavaş hareket etmek gerekiyor.. bir de arabada çok sıkıntı çekiyorum. kendim kullanırken sorun yok, ama eşim çukura girdiğinde aklım çıkıyor..
Aysshenur Yagmurcmn bugün aynı sancılar ve sürekli tuvalet isteği ile acile gittim. Sancım çıktı ama açıklık olmadığı için eve git artınca gel dendi 😀 36+2
Aysshenur Yagmurcmn kasıklarıma bıçak saplanmış gbi oluyordu. Belimde ağrı vardı. Evim iki katlı normalde bin kez iner çıkarım merdiveni ama asla inip çıkamadım. Her adım nefesimi kesti. Karnımın sağ tarafı aşırı sertleşmişti ve her hareketi çok can yakıcıydı. Akşama doğru azaldı ama ben korkudan yine de gttim. Şimdi evdeyiz. Hayırlısı bakalım
Aysshenur Yagmurcmn sancı çıktı ama tam doğum sancısı değilmiş. Açılmada olmadığı için eve git artınca gel dediler.
Yagmurcmn Refatu evet bazen öyle duşa girdim çıktım saniyelik ağrışar var keskin ağrılarım yok belim geçmedi karnım hala sert
Merinizzz Yagmurcmn 36+6 artık yatıp kalkarken yürürken vajinadaki acıdan kıvranıyorm resmen sağdan sola dönerken karnıma ağrılar giriyor ara ara adet ağrılarım oluyor bezduk sağlıkla bir gelseler
Refatu Yagmurcmn bende de sertlik oluyor arada da adet sancısı başlangıcı gibi şeyler . Bugün doktoruma gideceğim bakalım ne dıyecek