Elis-im Mavidunyamm 😅😅😅😅😄😄😄😄Emin olun 4/4 lük yazmış olsam oda ilginizi çekmezdi. Tdk çalışmıyor kimse ayrıca. Ve tekirdağlılarıda çok severim 😗
Ozgecagligoncu Elis-im hurafe evet ama tam tersi bizde erkek acelecidir erken gelir derler kız son ana kadar bekler diye söylerler tamamen Allah ne zaman kısmet ederse o zaman doğar
Lavina Elis-im hiç alakası yok ben kızımı tam 40 haftalıkken doğurdum oğlum 39+3 gelmişti burda 42 haftayı dolduran kız annelirinide görüyorum