Elis-im Kızım olucak rabbim n izniyle bir şey sormak istiyorum deneyimleyen annelere kız erkenmi geliyor? Yad ne kadar erken geliyorrrr🧐??
Nihlal Elis-im bizimde kız 30. Haftadayız bende nedense 37/38 doğacak gibi hissediyorum bende erken doğmuşum çevremdekiler de kızlar erken doğar erkekler geç doğar diyor eşimde 42de doğmuş hatta doğamamış sezeryan almışlar 😂
Elis-im Agg0207 Bunu duyduğuma sevindim. İşallah benimde ole olur. Eşimin tarafı tutturdu erken olcak çıkdırcam🤷🏽♀️🔨
Elis-im Mavidunyamm Değilim dikkat çeksin diye yaptım nir sürü paylaşım düzgün yazsanız ilgi çekmez yalnış yada ironik birşey yazınca üste çıkıyosunuz sevgiler😇😌
Senakrt Elis-im hurafe canım ben 39+5 im daha bekliyorum kızımı ne zaman gelmek isterse o zaman gelicek inşallah sağ Salim❤️
Elis-im Mavidunyamm 😅😅😅😅😄😄😄😄Emin olun 4/4 lük yazmış olsam oda ilginizi çekmezdi. Tdk çalışmıyor kimse ayrıca. Ve tekirdağlılarıda çok severim 😗