Ben hem özel hem devlete gidiyorum özelmiş devletmiş farketmez yeterki iyi bir doktora denk geleyim dedim ama malesef ☹️ 3 ayrı devlet hastanesinden 4 farklı doktora gittim muayene denilen bişey yok kendi bakıyor ekranı bile göstermiyor 20. Haftada cinsiyeti sordum diye bi sövmediği kaldı doktorun bi sıkıntı varmı durum nasıl diyorum konuşmuyosam iyidir bişey olsa söylerim zaten sormana gerek yok diyor ultrason kağıdı diyorum baştan söylycektin ekranı kapattım görmüyormusun veremem artık diyor 🙄 e pardon da ben hiçbişey duymayacaksam ögrenemeyeceksem sen bana benim çocugum hakkında bilgi vermeyeceksen ben niye geliyorumki oraya ve sen ne işe yarıyorsun orda öyle değilmi kusura bakmayın ama beni insan yerine koymayanı ben de o da bi insan çok kişiye bakıyor yoruluyor diyip acıyıp alttan alamam işi bu yani acısını bizden çıkarmak zorunda değiller