Ledeyna21 bende devlet hastanesine gidiyorum istediğim gibi aynı güne randevu da bulabiliyorum farklı farklı doktor denedim kadın erkek hepsi çok ilgili sormasamda herşeyi söylüyorlar nereden kan verebilirim diyorum doktor benimle koridora çıkıp tarif ediyor hastaneye gidince çok beklemiyorum 3-5 dk falan tek girip çıkıyorum ve doktorlar çok samimi ben oğlumda özele gittim böyle rezalet yaşamadım asla devlet hastanesinin yerini tutamaz bana üzerine para verseler özele gitmem para için sahte gülücükler ama iş başa düşünce ticaret düşünüyorlar yalan yanlış kötü şeyler söylüyorlar ki başka bir yere gitme diye hepsini yaşadım hayatı tehlikede telefonumuzu açmadı ya anlaştığımız halde üzerine para istedi özel hastane benim gözümde bir ticarethane başka birşey değil