Onder_suna01 Ozge-belinay inşallah Allahın iznıyle güzel düşünelim güzel olsun rabbim bizi bi sancıda kurtarsın inşallah 🤲
09-11-22 Elis-im ceviz kaşar peyniri muz bu üçlü bebeğe çok kilo aldırır ben 16+0 da gittiğimde 240 gr di şuan 18+5 kaçız bilmiyorum doktorunuz sağlıklı dediyse gerisinin önemi yok canm sağlıkla gelsin inşallah
E1907 Nurakkaya Bizde doktor kontrolüne yeni gittik sayılır 🫣 25 haftalık 810 gr dedi 🐣 gayette iyi bulmuştu 💜
Onder_suna01 Selbus inşallah Allahın iznıyle bi sıkıntı olmaz hepimiz sag saglim kucagımıza alırız çok tesekkur ederım 🤲❤️
Meryem_79 Esraa091113 doktor ne dedi peki kilosu hakkında benimki 29+1 de 1157 kilodu zayıf dedi bana
Esraa091113 Meryem_79 valla bana herşeyii iyi dedi ben kendi kendime dert ettim 1 ay önce 750 gramdı hiç kilo almamış diye 😏 ama bence normal sizin de bana göre çok iyi bundan sonra daha çok bebeğe gidecek çünkü besin o yüzden sıkıntı etmemek lazım.
Merveincim beyzariibyk canm nede güzel yazmışsın okurken iyi geldi Allah razı olsun ♥️ Annelik iç güdüsü heralde insan bi endişe ediyor 🙊 sağlıkla gelsinler inşallah
beyzariibyk Merveincim cümlemizden inşallah ya 🧡🥲 Sağlıkla kavuşalım inşallah hepsi güzel günler görsün 💚👼
Silanaylizberat Valla ben bu kilo işinden pek bisi anlamadım daha 35 haftalikken 3300 gram iri bebek iki hafta önde dendi 37 de gittim 3200e düştü arada 20 gün geçti almasına verdi anlamadım bisi
Esrayigit_ Silanaylizberat bende devlete gittim bebeğin kilosuna 3 kilo dedi o zaman 36+1 dim geçen cuma gittim özele 2.900 civarında dedi o zaman da 37 +2 dim
Silanaylizberat Esrayigit_ aynen öyle inan insanın aklı çok karışıyor ister istemez sıkıntı yapıyor insan neden gelisecegine aksine veriyor gramlarını canım
Babycik pinar_033 ya benimde öyle 32. Haftamda 1900 gr dedi doktor şimdi okuyorum benim bebek küçük mü yani 😊