heg33 Rsln Ayy iğneyi görünce direk bende o soruyu sordum meğersem içinden saç kılı kalınlığında bi iğne daha çıkıyomuş.Çok acılı bi işlem değil ama biraz zonklama hissettim.
heg33 Dnzglsm_123 Değeriniz aslında cok yüksek değil neden sıvı alalım dedi acaba 3 farklı doktora gttim hepsi 250 ve altıysa yüksek risklidir dedi benim 1/99 olduğu için cok korktuk
Dnzglsm_123 heg33 araştırmaya gidiyorum bin altı olunca sıvı aldırmayı öneriyoruz dedi. Dedim çok risk var mı yok dedi ama içim hiç rahat değil
EsmAsf heg33 çok şükür bir sorun yok dedi yaşa bağlı bir risk çıktı oda çok önemli değil ☺️ sizin ne oldu ?
heg33 EsmAsf Canım ben vereli daha 2 gün oldu 1 aya kadar cıkacakmış sonuclar bekliyoruz bayrama kadar öğreniriz
Ulvana heg33 merhaba ben ilk hamileliyimi amniyosentez yüzünden kaybetdim şidetle tövsiye etmiyorum yaptırmayın
Ezgikrdy Eflinnisa takipli oldugum hastanenin kendi bunyesinde yapiliyodu orda yaptirdim 2350 tl ankara gazi universitesi hastanesi
Ulvana heg33 6 gün geçdi belimden karnıma bi sancı girdi amma normal diyil arttı bide leke oldu çokda kanamam olmadı.hastaneye gitdim 10 dakaya bebek kendini dışarıya atdı😞 Allah hiç kimseye yaşatmasın inşallah sağ salim vaktinde alırsınız kucağınıza 🤲🏻
Ulvana heg33 5 ay geçdi hala dün gibi şimdi 4 aylık hamileyim çok korkuyorum aynısını yaşıyıcam diye. O 23 haftalıkdı o zamana kadar hiç bir problem olmamışdı sadece burun kemiği biri diyerinden farklıydı.
heg33 Ulvana Siz amniyosentezi bana göre daha sonra yaptırmışsınız ben 16. Haftada yaptırdım.Bu hafta cok dikkat etmeye çalıştım inşallah bişiy olmaz 😞 Sizde bu sefer bebeğinizi sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🙏🙏🙏
EsmAsf Ezgikrdy gazide muayene ve ücret nasıl oluyor acaba hangi dr gidiyorsunuz memnun musunuz biraz fazla oldu ama ☺️
Marinedeniz Ezgikrdy gazi hastanesinde fetal dna testini 2350₺ ye mi yaptilar acaba? Ne zaman yaptirmistiniz bide nasil randevu aliyoruz
Ezgikrdy EsmAsf aylik ucreti 360 tl dogum ucreti ne kadar olur henuz bilmiyorum deniz karcaaltincaba doktorum sorabilirsnz tabi☺️
EsmAsf Ezgikrdy doğum odaları kaç kişilikmiş acaba bununla ilgili bir bilginiz var mı refakatçi alıyorlar mı acaba