kalbiminpariltisi Kızlar hastanede doğumdan sonra fotoğraf çektirmek için beyaz bir gecelik takımı istiyorum, profesyonel bir çekim değil kendimiz anne baba bebek şeklinde yan yana klasik poz vermek istiyoruz 😂 lcw den şunu beğendim sizce nasıl çok mu sade, önerileriniz nelerdir? 
Efnanefnan kalbiminpariltisi bence çok zarif zaten lcw kumaşları pamuklu oluyor genelde memnun kalırsın . Tek dezavantajı beyaz olup ister istemez doğumda kanama olup sızması 😏ama depeend kullanırsan sızma da olmaz rahatlıkla kullanırsın bunu canim
Caggllaa kalbiminpariltisi kalbiminpariltisi bende bu takımı aldım çok beğendim 😊 giymek nasip olur inşallah
kalbiminpariltisi Turna44 çok mu sade acaba dedim de ☺️ instagrama bakıyorum herkes çok süslü şeyler alıp fotoğraf çekilmiş 😂
kalbiminpariltisi Yagmurcmn güzel diyorsunuz yani teşekkür ederim acaba çok mu sade dedim de☺️ gerçi ayakta falan fotoğraf çekilmiyor yan yana üstten iki üç poz vericez işte 😂
Yagmurcmn kalbiminpariltisi bende tesettürlü olduğum için düğmeli olanını tercih ettim ilk üyeliğe çok güzel kupon veriyor eşimin üstüne üyelik açıp aldım
kalbiminpariltisi Mumm91 yüzde on beş indirim kuponum vardı, 510 tl ye geldi ☺️ gerçi yine pahalı alt tarafı gecelik sabahlık bir daha da hiç giymem yüksek ihtimal ama instagramda falan daha pahalı
kalbiminpariltisi Turna44 ben de sade seviyorum her şeyim hep sade oldu bu sefer de dedim çok fazla mı sade☺️ aldım bakalım hayırlısı olsun inşallah 🙏
kalbiminpariltisi Yagmurcmn ama boyu tesettür için çok uygun değil aslında, diz altı ama bacakları kapatmıyor tamamen denediniz mi siz☺️
Mumm91 kalbiminpariltisi evet geçen pentide indirim vardı 2 takım pijamayı 650 ye aldım ben gömlek yakalı 😊
kalbiminpariltisi Yagmurcmn pijamalarının kalitesi güzel evet ama geceliği iç gösterir mi bilmiyorum bakalım gelince göreceğim, siz nasıl bir şey aldınız
Yagmurcmn kalbiminpariltisi ben bir düğmeli pijama takımı düz beyaz takım birde spor yakalardan çıtçıtlı tişört pijama şeklinde aldım canım
Canimucizem kalbiminpariltisi hiç aklıma gelmezdi o marka fiyatı da çok güzelmiş banada fikir oldu valla teşekkür ederim 🤍
kalbiminpariltisi Yagmurcmn ben de bir tane gömlek yaka düğmeli pijama takımı alacağım ama biraz daha bekliyorum kilo durumuma göre alacağım 😂
kalbiminpariltisi Mumm91 iyi fiyata almışsınız ben de alacağım o tanımlardan ama biraz daha zaman geçsin kilo durumuma göre alacağım ☺️😂