Kizlar
Biberon Lansinoh
Kiwi sut sagma makinasi ve poseti bilmem nesi iste..
Gumus kapak ve krem
Yeni dogan bebek alisverisi icin bunlar alinmali mi. Yani biberon ne icin kullaniyoruz ki , sutumuz gelmezse sagip koymak icin mi, yine sut gelmezse mama vermek icin mi…
Veya sut gelmedigi durumda sagim pompasi almak daha dogru degil mi, yoksa goguslerde sut gelsin gelmesin sagmak mi gerekiyor belli bi muddet?
Gumus kapak mesela, krem alsak gogus ucu icin yeterli gelmiyor mu?
Deneyimi olanlar fikir verebilir mi. 25 haftaligim artik eksikleri aliyorum da gereksiz almak istemiyorum acikcasi..