Mucize338 Kasık ve bel agrısı gögüs hassasiyeti var ama kendimi belirtilere kaptırmak istemiyorum hepside hafif şekilde
kevsusnur babygst ben de aynı şekilde namaz, Kur’an, tesbih, kitap okuyorum.. Rabbim sonunu bebişimizle taçlandırsın. Bizim açıklanamayan infertilite olarak geçiyor. Giçbir problem yok. Yaşım 27
kevsusnur Mucize338 ben bekliyorum 24 martı ama günler geçmek bilmiyor. Hamile olaşım sağlıkla büyüsünler de bekleriz artık 🥰
kevsusnur babygst kasık ağrım arada oluyor ama daha çok batma gibi oluyor. Bir de adet olacakmışım gibi belim ağrıyor
Ozge1708 kevsusnur Ay böyle beklyenleri görünce gözüm doluyor. Benim de yaşadığım günler aklıma geliyor.bende evliliğimin 8. Yılında tüp bebekle kızımı almıştım kucağıma. Nisan da 2 yaşına girecek artk kızım çok şükür. Sonra da hiç beklemediğimiz anda tekrar kendiliğinden hamile kaldm 35 haftalık olduk. Allah’ım bu yolda olan herkese nasip etsin bu duyguları.insallah pozitifleri görürsünüz canm. Sağ salim gelir minikler🤲🥰
kevsusnur Ozge1708 ayy maşallah amiiin Allah razı olsun 🤲🏻🥰 siz de sağ salim alın kucağınıza inşaAllah 🤲🏻 İlk denemenizde mi tuttu?
Ozge1708 kevsusnur Ewet tüp bebek de ilk denemem de 3. Gün embriyosu trasnfer oldum bı tane. Oda tuttu şükür
kevsusnur Ozge1708 maşallah ben de 3.gün embriyosu ve ilk denemem cuma günü tahlil yapıcaz inşaAllah 🤲🏻