13 martta transferim oldu, 3.gün embriyosuydu. 24 mart cuma kan tahlili için çağırdı doktorum. Ama günler geçmek bilmiyor. 😅 Siz neler yapıyorsunuz transfer sonrası??
Bi de benim göğüslerim acıyor ve belimde adet sancısı gibi bir ağrı var. 3-4. Günlerde de sol kasıkta batma oldu geçti ama. Bunlar dışında bir şeyim yok.