onelastgoodbyy Merhaba,okuduğum kitapları ben de unutuyordum.1K diye bir uygulama var onu indirdim okuduklarımı orada kaydediyorum çok güzel bir uygulama,tavsiye ederim.Zulfu Livaneli ve Cengiz aytmatov,Ayşe Kulin ve Gülseren Budayicioglunun hemen hemen her kitabını okudum,tavsiye ederim.Bunun dışında gece yarısı kutuphanesi,Bugün kalan hayatımın ilk günü,saç örgüsü, çöplük, mutluluğun parfümü çok hoşuma gitmişti.