Benimde 30+2 12mm diye ölcüm yapildi ve ili dog ciger gelistirici yapildi. Iki haft hastanede kaldim 5mm e kadar düstü. Hep yatmalisin gercekten sadece tuvalet ihtiyaciniz icin kalkin yemegi bile yatarak yedim oturunca baski olusuyordu asagi dogru.
Simdi 36+5 i gördük ki kimse ihtimal vermedi. Dün randevum vardi. 4-5cm acilmam var kizimin kafasi iyice asagidaymis baski yapiyormus. Her an gelebilir. Insallah 37+0 görürüz ama artil cok sükür haftamiz gayet iyi oldugu icin riskimiz kalmadk. Sadece tabiki allah korusun dogum esnasinda olabilecek riskler