Benim de 2,5 cm. Ama daha 25. Haftadayiz :( serklaj önermedi ikiz gebelik olduğu için. Yatıyorum ben sürekli, zaten istesem de fazla ayakta kalamıyorum, oturamıyorum :( iyice agirlastim. Rabbim yardımcımız olsun hepimizin de, sağ salim kucağımıza alalim ınsallah