1PrensAnnesi BuketEsenolu benimde perşembe son muaynem tahliller yapıldı onlara göre saat kaçta gelicem kaçtan sonra aç kalıcam bilgilerini vericek inş doktor😍 zaten suyu sınırda paşacığımın bide doğuma alıyolarmış🤣
BuketEsenolu 1PrensAnnesi ay hayırlısıyla alsınlar Doğuma inşaaallah😊 Ben normal Doğum dediler Çarşamba muayene yazdı babam randevu gidicem bakalım ne diycek
Denizim 1PrensAnnesi yaa ne güzel darısı bizim başımız inşallah🙏🏻 Bizim yolumuz uzun daha 14+5 haftalığız, şimdiden tebrik ederim,hatırlısıyla alın inşallah kucağınıza
1PrensAnnesi Denizim sağol cnm amin😍 çok çabuk geçiyor inan yeterki zorluklara rağmen tadını çıkart💙👼🏻💙 Darısı sana
Cansel Ben 37+4 üm şimdiye kadar kanala girmesi gerekiyormuydu benim daha girmedi galiba çünkü hala karnım yukarda sizce ne zaman girer
1PrensAnnesi Cansel cnm benmki sezaryen olacağı için girdimi girmedimi sormadım bile ☺ O yüzden bilmiyorum 🤷🏻♀️ ama karın bende de hala yüksekte mide altımda tam aşağıda değil