Stardust 16+3üm hâlâ atamadım o korkuları. Hâlâ kontrollere giderken elim ayağım titriyor 🥹 8 sene sonra türlü tedavilerden sonra kendiliğinden oldu birde kaybım var. Doğuma kadar atamayacağımı düşünüyorum. Cinsiyeti belli, doktorum hiç bir sorun yok başlayabilirsiniz, bu haftalardan sonra bir sorun olması çok çok çok çok çokkk nadir demesine rağmen alışveriş yapmaya hâlâ korkuyorum. Rabbim korktuğumuzdan korusun 🤲🏻