Ya arkadaşlar suan 14+1 haftalık gebeyim sabah uyanıyorum bazen belirti yok gibi hissediyorum cok korkuyorum agrilarim olunca lavaboya koşuyorum kanama var mi diye psikolojim bozuldu veren de rabbim alan da ama insan öyle bir bağ kuruyor ki sağlıkla kucağına almak istiyor 🥺