Tubatgn Mihrimahvuslat İnanır mısın akşam 5 6 gibi yapmaya başlıyorum yemekleri 😄 Şu an bebiş var annemler bakıyor yemek işlerine mutfağa ben ara sıra giriyorum ama genel olarak anlık yaparım 😬
Syma_07 Tubatgn ayy daha çok var sabırsızlıkla bekliyorum daha 22+6 günlük olduk sağlıkla olsunda beklerim biraz suyum azmis Çarşamba tekrar gidicem düzelmiştir inşallah 😌
myangelson Syma_07 ben normalde tavuk dünyasının tarifiyle kori soslu tavuk yapardım sadece ama bu sefer full tabağı yapayım dedim canım istedi 😅😅
Alimenur Syma_07 tavuk göğsü çıkardım buzluktan Patatesle beraber fırına sürücem galiba dünde revani yapmıştım yanına bir de bulgur pilavı yaparım oh mis
Ernurr Valla çalışıyorum dünden pilavı yaptım et haşladım gelince de sotelerim yanına salata inşallah 😂
kahvesever__ Syma_07 yapmıyorum zaten evime gelmezler bir senedir 😂doğum yaptım sadece bir kere geldiler daha gelmezler
Syma_07 kahvesever__ benimde gelmez zaten canım genelde bizi çağırırlar şimdilik bı sıkıntı yok olunca ona göre bakarım 😂