Armess_loya Syma_07 benim menüm bu gün böyle, Tarhana çorbası Etlİ biber dolması Soslu makarna Yoğurt/salata
Tubatgn cansualisa Evet kuzum sonunda bende doğum yapanlar kervanına katıldım 🥰 Geçen aklıma geldin uzun zamandır göremiyorum seni, nasıl gidiyor 🤗
Selmanur10 Syma_07 Bugün bende erkenden yapıp koydum grip olunca çorba kuru sebze kavurması vişne hoşafı yaptım şimdide duş aldım dinlemiyorum 🤭
kahvesever__ Syma_07 yeter de artar bille benim eltim evime gelse hiç bir şey yapmam hiç sevmez beni sürekli arkamdan konuşur birde ona yemek mi yapacam yok artık size afiyet olsun canım ben daha ne yapacamı bilmiyorum yeni kalktım😂
Syma_07 kahvesever__ şimdilik sorun yok canım eltimden önce kaynım var o yüzden elimden geleni yaparım 😌
cansualisa Tubatgn rabbime şükürler olsun çocuklarla evle kendimle mücadeleye devam ardıç canımızı sıkıyor yarın götürücez 3 keredir katılıyor nefesi kesiliyor sımdı bu cıktı
Syma_07 Tubatgn ayy daha çok var sabırsızlıkla bekliyorum daha 22+6 günlük olduk sağlıkla olsunda beklerim biraz suyum azmis Çarşamba tekrar gidicem düzelmiştir inşallah 😌
Mihrimahvuslat Tubatgn valla sabahtan düşünüyorum ben bazen dünden düşünürüm çünkü hergün ne yemek yapsam derdi o kadar kötü ki 😩😩
Tubatgn Mihrimahvuslat İnanır mısın akşam 5 6 gibi yapmaya başlıyorum yemekleri 😄 Şu an bebiş var annemler bakıyor yemek işlerine mutfağa ben ara sıra giriyorum ama genel olarak anlık yaparım 😬
baharmann Syma_07 kız daha ne yapacaksın. Eltin belki evinde bu kadarını yemiyordur 😀 ellerden sağlık şimdiden ❤️