Başlıkdan da gördüğünüz gibi tüp bebekde gebelik hesaplama farklıymış ben bunu yeni öğrendim. Kendim transfer tarihinden hesaplayarak yapıyordum meğersem internete tüp bebek gebelik hesaplama yazınca farklı şekilde hesaplamıyormuş . Şuan 5+4 hafta görünüyorum ( transferden sayarken 3+5 zannediyordum) çok şaşırdım . Sizinlede paylaşayım dedim☺️