Svlykck evet yürüyüş yaptım ama çok uzun yürüdüm dik bir yokuş çıktım çay vs içmedim yürüyüşten sonra eve geldim sımsıcak bir duş aldım ve doktorum duşta squat önermişti onu yaptım ara ara kasılmalarım oluyordu suyu belden aşağıma tutarak oturup kalktım ama yavaş yapın tansiyonunuz düşebilir😂 sıcak su etkisiyle. Sonra şu parklardaki spor aletleri var ya gidip birde orada hareket ettim sonra eve geldim yine duş aldım sonrada zaten sancılarım başladı ama ben sancımı evde çektim 3-4 dk da bir kasılmalar düşerse doğum başlamış oluyor ben 3 dakikaya düşene kadar evde çektim iyikide evde sancı çekmişim hastaneye gittiğimde 6 cm olmuştu açılmam doğum başladı demişlerdi bol bol oturup kalkın ve bacaklarınızı ayakta esneme hareketi yapın onuda yaptım işe yarıyor