Aysenur426868 123hh benim 37+3 şuan normal dedi hep muayenelerde en son 2 hafta önce gittiydim normal diyor ama karnım küçük duruyor baya başkasının 32 haftası gibiyim nereme dogurcam bilemedim gi 😔😔😔
Busra4598 Aysenur426868 bizdde 37+2 yiz karnım küçük kendımce bu bebek nerede diyorum sizinkiniz kilosu kaç
pembiktavsan ilaydaaltann_ ben de 38+1’im. Enfeksiyon yok bende. Geçen hafta çatı kontrolü yaptı normal için uygunsun dedi bekliyoruz 🥲 ara ara adet ağrısına benzer ağrılarım oluyor ama geçiyor.
ilaydaaltann_ pembiktavsan 1 parmak kadar açıklığın var dedi. Bebeğin başı baya aşağıda ama kanalda degil dedi. Bu hafta doğurmazsan haftaya pazartesi gel dedi.
pembiktavsan ilaydaaltann_ bende de 1-1.5 cm açıklık var dedi kanal ile ilgili bir şey demedi ben de sormayı unuttum 😣 yarın kontrole gidicem bakalım ne diyecek 🤔🥲
minikpankekim ilaydaaltann_ benim oglusunda pek gelesi yok gibi. Ara sira agrilar tutuyo ama tık yok🤦♀️ soranlara artik askere yollicam direk diyorum.
Aysenur426868 Busra4598 en son 35+6da gittiğimde 2800 şu sanirsam ama ona bile inanmadım ben tatmin olmadım doktor zaten kısa hemen bakiveriyor asistan baktı zaten karnim cidden bakıyorum burdaki bayanların 32 veya 34 haftası gibi duruyor 😔
Aysenur426868 Busra4598 bende aynı diyorum nerde diye inanki demekki tek ben değilmişim yoksa kafayimi yedim diye korkuyordum :S sizinkinin kilosu kaç bacım suan
Sena- 38 haftada çatı muayenesi yaptı doktor herşey normal haftya kadar bekleyelim dedi, 38+2 de suyum geldi doğumum oldu
Celikk66 Baltopu2 bende 38 3kilo oldu herseyi yapiyorum sizin gibi ama yok keyfleri yerinde🤣🤣 yalanci sancilarim felan varmi ?
Baltopu2 Celikk66 canım yeni gördüm mesajını hiçbirsey yok at gbiyim maşallah,dogursam iyi olur aslında 😂
AsyaveAnnesiii ilaydaaltann_ bende bugün 38im ama hiç bi belirtim yok yalancı sancım bile günde 5 kere olmuyor 🥲
Aysenur426868 Busra4598 bacım karnı büyük olanlarla aynıyız iç karnınız mi geniş bizim inşallah öyledir ya garip geliyor kendime baktıkça 😔
Aysenur426868 Busra4598 inşallah oyledir ne biliyim kendime bakıyorum diğerlerine bakıyorum🤣nasıl dogurcam diyorum tobe yarabim
Sedaorannn Bende 38+4 üm ama bende de gelen giden yok 🤣 arada sancım oluyor ama sonra geçiyor vallaha bunaldım artık çıksın kilosu 3200 dü en son çok ağırlaştı