selinsmother ilkimbebee bende 31+5 im ultrasonda 30 haftalıkken gittiğimde 32 de gel bağlıyalım dedi ☺️ Devlet hastanesine gidiyorum 32 de başlıyormuş burda
ilkimbebee selinsmother hangi il ve hastanedesin benim 2 günüm kalıyor 32.haftaya inşallah bakar git gel olmaz 😊
Minikobaby ilkimbebee yani 20-30 dakika gobeginize baglanan cihazla bebegin kalp atislari dinleniyor sizde uzanip bekliyorsunuz o kadar sonuc kagidini da doktorunuza iletiyorsunuz bu kadar :)
ilkimbebee Minikobaby teşekkür ederim bilginiz için sabah gittim 2 hafta sonra gitmem gerektiğini söyledi doktor