Ben de 37 ye girdim perşembe cuma evi temizlettim mutfak dolapların boşalttım, camları da bayramdan önce temizlik için birini çağırabilirsem öyle yaptırıcam , çağıramazsam da kalacak artık hiç kendim yapacak halim yok. Yürüyüşümü falan yapıyorum ama temizlik vs çok zor geliyor eğilip kalkmak falan çok ağrı yapıyor, kaç haftadır evi temizleyemedim doğru düzgün mecbur yardım aldım