An itibarı ile 37+0 olduk elhamdülillah yaa bakalım bebeğim ne zmn gelecek şimdi gelsin istemiyorum bir yandan ev temizliği ile uğraşıyorum ablam gelecem yardıma dedi komple bitsin istiyorum tabi ama bu isteğe göre de olmuyor hayırla sağlıkla zamanında gelsin bebeğim. Allahummaamin
Sizin ev temizliğiniz ne durumda bitti yoksa daha başlamadnz mı