SevgibiR
Canım peki ben çömüye takip içim gitsem
Doğum için özel hastaneye
Ücreti karışıyor mu birazını devlet?
İkincisi ben şimdi yeni hamileyim
Kaç haftalık olduğu sonucunu yarın alacağım
Nasıl bir yol izlemem lazım?
Servet hocaya gitmiştik biz tedavi için ama sadece bir kere görüştük
Sağolsun insanı yormayan biri
Hatta eski sonuçları bile kabul etti
Ancak; bizim sebepsiz olmadığı için aşılama önerdi
Maalesef burada aşılama ünitesi yok dedi açılabilirmiş ama
Velhasıl bir görüşmemiz oldu
Hatta tedavisiz olur belki falan demişti
Ben ona gitmek istiyorum yine onla devam