Minikbal Servet hoca girdi canm acil sezaryen oldum ben sabaha karşı miniğim normal gelmeye kalktı 41 +1 de hep normal için bekledik ama kılo alınca sezaryen günü aldık sezaryen günümün gecesi sancım tuttu 😂😂 bir gittim 5 cm di açılmam 1 saat içinde hemen doktoru aradılar yarım saate geldi nişanım suyum sancım hastanede çatı muayenesi esnasında geldi hiç bir belirtim yoktu insallah hakknda hayrlısı olsun . Hocalar Doğuma girince ücret ödüyorsun bilgine