Stardust Zuhrezuhre Amiin inşallah güzel haberler verirsin bizlere de. Ayrıca doktorum progestan iğne ve fitil verdi bana kullanmam için. Döllenirse eğer tutunsun diye. Sana öyle bi şey verdi mi
Zuhrezuhre Stardust hayır vermedi sadece folik asit kullanıyorum şuan da kullanmakta yarar var mıdır ki sizce ☺️
Stardust Zuhrezuhre Bilmiyorum ki kesin bi şey diyemiyorum ama benim o ay oldu. Doktorum yazınca kullandım bende. Rahmi kalınlaştırıp bebeğin tutunmasını kolaylaştırıyo diye yazıyo her yerde 😇
Zuhrezuhre Stardust valla şimdi doktora sorsam kızacak bana muhtemelen çünkü bloklarda internette ne gorduysem soruyorum yasaklamıştı bana araştırmayı kendini germe birşey olsa ben sana söylerim benim işim bu demişti en iyisi sormamak galiba 😅
Stardust Zuhrezuhre Hahahaah bende sormuştum tutunması için bi şeyler varmış gerek var mı diye. Onda yazdım yazdım demişti 😂😂
Minnosunannesi_2 SKayaa insaAllah ya artık gerçekten yoruldum hastane yollarından Rabbim Ramazan ayı hürmetine kucağımizi doldursun evimizi senlendirsin insaAllah