Minnosunannesi_2 Kızlar selamlar Dün catlatma iğnesi yaptırdım sağ tarafta bir tane yumurtam gelişmişti bugün akşama doğru sağ kasıklarım ağrıyor anlık batmalar oluyo normal mi bu çatlatma iğnesi kullananlar sizde de oldu mu
Aslhnam Minnosunannesi_2 canım çatlatma iğnesinden 36. Saat sonra ilişkiye girin doktorun nasıl dediyse yani ve ilk 3 günü değerlendirin ben öyle hamile kaldım günde bir kere ve 3 gün peş peşe yapın siz sperm kalitesi için vs düşünmeyin ilk 3 günü kesin değerlendirin sonra bir gün durun bir gün yapın birdaha yapmanıza gerek yok ve her ilişkinden sonra altına yastık al ve ayağını kaldır 🤭 2 saat kalkmamaya çalış duştan uzak dur bir gün duşa girme
SKayaa Minnosunannesi_2 benim bildiğim kadarıyla hissedilen ağrı yumurtanın çatladığının göstergesidir
Hrdl Minnosunannesi_2 gün aşırı diyorlar doktorlar Sprem kalitesi için ben de çatlatma iğnesiyle hamile kaldım bir gün arayla oldu
Ozgecagligoncu Minnosunannesi_2 çatlatma iğnesinin 36.saati olmalı sonra ben 36 saatte bir değerlendirdim hep
Zuhrezuhre Aslhnam merhabalar ben bugün çatlatma iğnesi vuruldum femara kullaniyordum 21mm olmuş yumurta bugün ilişki olmalı mı doktorum acilen doğuma girmiş soramadım tam olarak bilginiz varsa beni de aydınlatır mısınız 🙏🏻
Minnosunannesi_2 Aslhnam bakalım inşaallah ya bugün dördüncü günüm iğneden sonra nasıl sabredicem iki hafta hiç bilmiyorum 😅
Aslhnam Minnosunannesi_2 edersin edersin bende senin gibiydim çatlıcaktım durmadan idrar testi yapıyordum eşim artık yeter dedi 😂 kafayı yedin heralde dedi ondan sonra dizginleştim sende sabır ve dua et kuzum
Minnosunannesi_2 Aslhnam insaAllah Ramazanin hürmetine Rabbim kucağımızi doldursun evimizi senlendirsin
Minnosunannesi_2 SKayaa insaAllah ya artık gerçekten yoruldum hastane yollarından Rabbim Ramazan ayı hürmetine kucağımizi doldursun evimizi senlendirsin insaAllah
Aslhnam Zuhrezuhre canım ben femara hiç kullanmadım ondan pek bir bilgim yok ama iğneyi vurulduğun andan 36 saat say ondan sonra ilişkiye girin ve ilk 3 günü değerlendirin
Stardust Zuhrezuhre Benimde tuttugu zaman 21mmdi canım. İnşallah sende güzel haberler alırsın. Doktorum bana iğneyi olduktan bi gün sonra, 36 saat sonra ve 3.günü ilişki olmasını söyledi. Yani iğneden sonraki 3 günü değerlendiriyoruz. 36.saat önemli
Stardust Zuhrezuhre Amiin inşallah güzel haberler verirsin bizlere de. Ayrıca doktorum progestan iğne ve fitil verdi bana kullanmam için. Döllenirse eğer tutunsun diye. Sana öyle bi şey verdi mi