Shura teşekkür ederim,dün sabah 6 gibi cok agrım olunca doktorumla konuşup kontrole gittik, bebiş doğum pozisyonunu almş, başı aşağı dönmüş🙈🙈 rahim agzı incelmemiş, açıklığın da yok.haftaya tekrar gidicem. içim çok rahat şimdi🙏 dilekleriniz için teşekkür ederim ♥️