Kızlar hemşire kimliğimi tamaamen unutmuş durumdayım panilten, korkudan🤦 35+1iz bugün. hiç bu kadsr kötü bir gün geçirmemiştim. Karnım zaten büyümedi. Ablamın da böyleydi. 6 aylık gibi karnım var🤦 bu yüzden midir artık blmiyorum karnım taş gibi, bebek sanki sıkışmış. Bazen tek bir yerde toplanıyor. Sol tarafım şişiyor mesela, sağ taraf boş😔 Doktor birkaç gün önce suyun azalmış gibi demişti, haftada bir kontrol ediyor beni falan filan da karnım ağrıyor ya benim, doktorum bebek hareketliyse sorun yok diyor adamı darladım artık. Annem de normal diyor ama çok acıyor ya sanki aşağo aşağı ağrı vuruyor, zaten de makat geliş hala. Nolur beni az rahatlatın ya bütün gün böylr ağrı olur mu🤦🤦🤦 Sancı gibi bişey bu ilk gebeliğim