Minigininannesi bende tatile gidicem dediğimde ne gerek var diyen cok oldu.. ama bence annenin huzuru, mutluluğu bebeğe daha iyi geliyor. Zaten o annelik iç güdüsüyle bizde tatile gidip koşup , zıplamıyoruz 😀 Denize girip, D vitamini almak gibisi var mı.. mesela ilk 3 ayımda inanılmaz mide bulantısı, kusma yaşıyordum. Yinede Kıbrıs’a yaz tatile gittim ve tatilde 1 defa bile ne midem bulandı ne kustum. Eve geldim geri başladı. Bence iyi hissetmek, hayattan mahrum kalmamak en güzeli..