Minigininannesi doktorunuz izin verdiği sürece, riskli gebeliğiniz yoksa sorun olmuyor ☺️ Ben ilk 3 ayımda yaz tatiline gitmiştim. 27-28. Haftalarda da gezmeli tatile gittim. Her gitmeden önce doktoruma sordum. Bir sıkıntı yok istediğin yere gidebilirsin dedi. Hasta değiliz sonuçta, hamileyiz ☺️ Sadece yaz tatili olduğu için denize girin, havuz kullanmayın. Ben havuza girmemiştim. Havuz normal insanlarda bile enfeksiyon sebebi olabiliyorken, hamileyken daha hızlı enfeksiyon kapabiliyoruz. Gerci doktorum temizliğine güveniyorsan havuza da girebilirsin demişti ama ben riske atmadım