glsh25 Kızlar kaçıncı haftada oluyor peki 38+2 de randevum var çarşamba yaparlarmı yoksa doğuö için gittiğimizdemi yaparlar ?
Pozitif2023 pandoraninkutusu Bende cuma günü oldum çatı muayenesi Çok korkutmuştu arkadaşarlarım ama çok rahat geçti hiç canım yanmadı şükür 🙏 korkmayın, kasmayın sağlıklı doğumunuz olur inşallah 🙏
Alif63 pandoraninkutusu inan ki doğum kadar zor değil normal doğumu ve sancıyı çeken kadın onu hayli hayli çeker
pandoraninkutusu Alif63 sezeryan herkese kolay geliypr ama benim ilk dogumum ve normal olsun istiyorum en azından kimsye muhtaç olmim hemen ayaga kalkim
Alif63 pandoraninkutusu ben normal doğum oldum ama dikişli zordu ama hemen kalktım ve korkma ilk başta acıyor sonra alışıyorsun
Glsmll pandoraninkutusu henüz açılma yok demişti cuma günü bidahaki hafta tekrar gideceğim şu an için açılma var mı bilmiyorum sancım falan yok🥹
Hulyakkus pandoraninkutusu yok olmadi lekelenme oldu sadece 3 günlük serumla suyu tekrar toparladık şükür
Sedagnlgl pandoraninkutusu henuz doğuramadım ama çatı muayanesinden sonra kahverengi akıntım oldu benım endişelenmeyin bu konuda
Alif63 pandoraninkutusu inan ki doğumdan korkmuyorum ben çatıdan da ama tek korktuğum erken doğum ilkini erken doğurdum (normal) bebeğim 2 ay yoğum bakımda kaldı.. bunda en çok korktuğum bunu da erken doğururum diye