Selam🌸
İki ya yazz tablet kullandım ve her iki ay ayni gün,ayın 20si adet gördüm.
Sonra kullanmayı bıraktım ama daha adet görmedim belirtide yok.Hamilede olamam hem test yaptım hem de korunduk.
Doğum kontrol hapını bıraktıktan sonra adet düzensizliği olduğunu okudum.Yaşayan oldu mu?