momlife_7 benim Kızımda öyle çok az hareket ediyordu her gitmemde doktora çok hareketli gayet güzel ama ben hissetmiyordum fazla plesanta ön duvarda olduğu için demişti doktorum içim rahatlamisti ,bu kez 16 haftalık oldum plesanta üst duvarda bakalım hareketleri nasıl olacak ,sizin plasenta nerede doktor söyledi mi