momlife_7 Merhabalar 31 haftalık olduk bugün ama bebeğim az hareketler ediyor sizce bu durum normal mi ya ? Doktor bebeğin hareketli olması iyi olduğunu işaret ediyor dedi ama benim bebeğim az ediyor korkmalımıyım😔
rky2 momlife_7 benim de o haftalarda hareketlerde azalma olmuştu çünkü bebeğim baş aşağı dönüyormuş o yüzden azalma olmuştu, sizde de aynı durum olabilir😊
usenmedimyaptimbirvelet momlife_7 benimde öyle ilk 30 hafta çok sakindi 30 haftadan sonra hareketlendi hiç durmadı doğduktan sonra hareketinden pantolonları yarıya iniyor 😵💫
Nihal5337 Önemli olan sizin rutininiz, başkalarıyla kıyaslamayın. Eğer dünden, önceki günlerden daha az hareket ettiyse ona az diyebiliriz ve doktora gitmek gerekir. Ama zaten genelde çok hareket etmeyen bir bebek de olabilir, benimki öyle mesela :)
momlife_7 Nihal5337 benimkide genelde de pek hareketli değil zaten canı isterse hareket ediyor 🥹 bi iki gün bende şaşırdım hareketliydi sonra yine eski haline döndü bıcırık kızım 🙃
rky2 momlife_7 ben de öyle düşünüyordum ama doktorum gayet normal dedi. Hatta o haftadan sonra her kontrole gittiğimde sorarım eminsiniz değil mi baş aşağı diye:)
Pozitif2023 momlife_7 Hiç dertlenmeyin benim ki şuan 39 haftalık ama hala hareketlerini düzenli hissedemiyorum Bu bizimle ve onun karakteriyle ilgili sanırım Bende önceden çok takıyordum ama Her seferinde bi sorun olmadığını öğreniyordum O yüzden takmıyorum uzun zamandır
Meryyil momlife_7 Merhaba benim ki de çok hareketli değil ,detaylı ultrason çekerken oradaki doktor senden iyi besleniyor ,herşey yolunda az hareket etmesi problem değil demişti .
Busel momlife_7 kiz çok hareket edince de ne oturabiliyosun ne uyuyabiliyon o yüzden çok üzülüp dert edinme sağlığı yerindeyse gün içinde hareket hissediyorsan sorun yok uyuyorlar genelde. Benimki hic uyumuyor galiba orası ayrı mahvetti…